mandag 7. januar 2013

PFO Dekorasjon

Hei!

Oppgaven var å lage en rund eller avlang bord dekorasjon.

Hensyn man må ta stilling til:
- Form og størrelse på bordet.
- Hvor mange personer som skal sitte rundt bordet.
- Hvilke farger det er på lys, duk og servietter.
- I hvilken anledning dekorasjonen skal brukes.
- Dekorasjonen burde ikke være for høy, man må ha mulighet til å se hverandre.

Utstyr:
- Saks
- Kniv
- Grønn plastskål
- Oasis
- Edelgran
- Squarosa
- Rose
- Gren nellik
- Bulljongtråd


Fremgangsmåte:
Jeg tok oasis som hadde ligget i vann og satt den i en grønn skål. Jeg satt edelgran i oasisen sånn at det ble dekkende. Jeg brukte også litt Sguarosa innimellom. Når jeg syns det grønne var fint begynte jeg å sette i blomster. Jeg brukte en stor rose og røde gren nellik. Helt til slutt på dekorasjonen tok jeg bulljongtråd rundt.

Resultatet:
(Bilder kommer)

-Henriette




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar